Algemene voorwaarden (in het klein vanonder op de site weergeven) Bij het maken van een afspraak hetzij persoonlijk, telefonisch, per e-mail, of via online boeking, gaat U automatisch akkoord met onderstaande Algemene Voorwaarden.

Artikel 1: Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor elke aanbieding, behandeling en transactie tussen The Laser Studio Heist en een cliënt waarop het schoonheidssalon deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

Artikel 2: Inspanning
The Laser Studio Heist zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren. De cliënt zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling, tijdig aan de specialiste worden medegedeeld.

Artikel 3. Afspraken
In geval de cliënt niet kan aanwezig zijn op de gemaakte afspraak, wordt verzocht om dit uiterlijk binnen de 48 uur te melden aan The Laser Studio Heist. Indien de cliënt deze verplichting niet nakomt, zal The Laser Studio Heist de helft van de kosten voor de geboekte behandeling aanrekenen. • Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in het salon aanwezig is, zal The Laser Studio Heist de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken honorarium berekenen. • Indien de cliënt meer dan vijftien minuten later arriveert dan de afgesproken tijd mag The Laser Studio Heist de afspraak annuleren en het gehele bedrag van de geboekte behandeling in rekening brengen bij de cliënt.

Artikel 4: Betaling
1. The Laser Studio Heist vermeldt alle prijzen van de behandelingen en de producten zichtbaar in het salon. 2. De prijzen van alle behandelingen zijn incl. 21% BTW. 3. Alle sessies worden steeds op het einde van de behandeling afgerekend, bij voorkeur via betaalkaart. 4.Bij gebrek aan betaling zullen de nodige stappen ondernomen worden om via gerechtelijke weg de betaling te bekomen. De rechtbank van Mechelen is bevoegd.

Artikel 5: Cadeaubon
1.De cadeaubon kan enkel aangekocht worden in The Laser Studio Heist bij voorkeur na telefonisch afspraak op 0488 84 16 55. 2.Een cadeaubon uitgegeven door The Laser Studio Heist is niet omzetbaar in contanten. 3. De cadeaubon is 2 jaar geldig en ten persoonlijke titel. 4. De cadeaubon is niet geldig voor verzorgingsproducten. 5. Indien U over een cadeaubon beschikt is het noodzakelijk dat U deze meebrengt naar de sessie.

Artikel 6: Persoonsgegevens en Privacy
1. Bij aanvang van de eerste sessie van het behandeling is de cliënt er toe gehouden alle gevraagde en noodzakelijke inlichtingen mee te delen aan de specialiste. 2. The Laser Studio Heist neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op en verwerkt ze in een klantenbestand. 3. The Laser Studio Heist is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft verstrekt tijdens de behandeling. 4. De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak, The Laser Studio Heist verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

Artikel 7: Aansprakelijkheid
1. The Laser Studio Heist is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de behandelaar is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. 2. The Laser Studio Heist is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar het salon. 3. The Laser Studio Heist doet haar uiterste best om het beoogde resultaat te realiseren. Is dit door omstandigheden niet het geval, zal de cliënt geen restitutie van het bedrag van de betaalde behandeling kunnen vragen. 4. Cliënt krijgt de mogelijkheid om eventuele oneffenheden tijdens een nabehandeling te laten corrigeren en/of bij te laten werken. De nabehandeling dient binnen 4 á 6 weken maar uiterlijk binnen 2 maanden na de eerste behandeling plaats te vinden. Alle opvolgende behandelingen op verzoek van opdrachtgever ten behoeve van correctie, bijwerken en/of toevoegingen zullen in rekening worden gebracht tegen het dan geldende tarief. 5. Een gewenste nabehandeling kan door The Laser Studio Heist geweigerd worden indien zij dit medisch niet verantwoord vindt. 6. The Laser Studio Heist is niet aansprakelijk voor het niet of niet volledig bereiken van het beoogde resultaat, ook is The Laser Studio Heist niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan als gevolg van een behandeling, tenzij komt vast te staan dat de schade aan haar grove opzet of schuld is te wijten. 7. The Laser Studio Heist is niet aansprakelijk voor verminkingen of ontstekingen als gevolg van het niet naleven van de noodzakelijke nazorg door de cliënt. 8. Voor het geval The Laser Studio Heist aansprakelijk wordt bevonden voor enige door opdrachtgever geleden schade, wordt de schadevergoeding beperkt tot het bedrag wat door The Laser Studio Heist desbetreffende levering en/of producten oorspronkelijk in rekening is gebracht minus de materiaalkosten. 9. Elk recht op eventuele schadevergoeding vervalt in ieder geval voor zover opdrachtgever niet direct na het ontstaan van de schade maatregelen heeft genomen om de schade te beperken. 10. Mocht een vertrouwensbreuk ontstaan is de cliënt volledig aansprakelijk voor de eventueel door haar/hem geleden schade. 11. Dit artikel is niet van toepassing in geval van opzet of grove schuld van The Laser Studio Heist zelf.

Artikel 8: Verantwoording en eigen risico
1. Alle opdrachten van cliënt aan The Laser Studio Heist worden uitgevoerd onder eigen verantwoordelijkheid en voor eigen risico van de cliënt. 2. Door opdracht te geven aan The Laser Studio Heist verklaart cliënt bekend te zijn met alle mogelijke gevolgen van de behandeling, zowel medische, psychische als maatschappelijke. 3. Door opdracht te geven aan The Laser Studio Heist tot het uitvoeren van een behandeling verklaart cliënt tevens dat zij/hij in goede gezondheid verkeert en niet lijdt aan enige vorm van hemofilie, immuunstoornis, allergie, diabetes of enige andere vorm van huidaandoeningen en ziektes. Eveneens verklaart cliënt dat zij/hij niet besmet is met een via het bloed overdraagbare ziekte (zoals HIV, Hepatitis A,B of C of andere bloed overdraagbare ziekte hiervoor niet genoemd). Tevens verklaart cliënt dat haar/zijn behandeling op geen enkele wijze de gezondheid van de behandelaar of derden in gevaar kan brengen. 4. Cliënt verklaart dat zij/hij de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt en dat de keuze om een behandeling te laten uitvoeren weloverwogen is. 5. Voordat de behandeling gestart wordt, is de cliënt verplicht een intake formulier naar waarheid in te vullen en te ondertekenen. 6. The Laser Studio Heist is niet verantwoordelijk voor het ontstaan van een allergische reactie wat betreft: permanente make-up en laserontharing. De cliënt zal in geen geval het betaalde bedrag voor de gedane behandeling terug kunnen vorderen.

Artikel 9: Garantie
De cliënt wordt op de hoogte gebracht door The Laser Studio Heist over het resultaat van de behandeling en de tijdsduur van het effect van de behandeling of producten. The Laser Studio Heist geeft de cliënt 7 dagen garantie op de behandelingen. De garantie vervalt indien: 1. De cliënt andere producten dan door de schoonheidsspecialiste geadviseerde producten heeft gebruikt. 2. De cliënt de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd. 3. De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd. 4. De cliënt de producten niet volgens het advies van de schoonheidsspecialiste heeft gebruikt. 5. De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt. Na een behandeling kan de huid een reactie geven. De cliënt wordt hiervan op de hoogte gebracht tijdens de behandeling. The Laser Studio Heist is niet verantwoordelijk voor het ontstaan van een allergische reactie tijdens of na één van de behandelingen.

Artikel 10: Klachten
1. Klachten over de behandeling of product dienen door de cliënt binnen de 48 uur zowel mondeling als schriftelijk gemeld te worden aan The Laser Studio Heist. 2. The Laser Studio Heist is verplicht de klacht binnen 5 werkdagen te behandelen. 3. Indien een klacht over de behandelingen gegrond is zal The Laser Studio Heist de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen. 4. Indien The Laser Studio Heist en de klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator. 5. De cliënt zal nooit ofte nimmer het betaalde bedrag voor de gedane behandeling terug kunnen vorderen.

Artikel 11: Beschadiging en diefstal
The Laser Studio Heist heeft het recht om van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. The Laser Studio Heist meldt diefstal steeds bij de politie.

Artikel 12: Behoorlijk gedrag
De cliënt behoort zich in de salon te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft The Laser Studio Heist het recht de cliënt de toegang tot het salon te weigeren zonder verdere opgave van een reden. Kinderen en/of huisdieren zijn niet toegestaan in het salon.

Artikel 13: Hygiëne
Bij The Laser Studio Heist wordt gewerkt volgens de vastgelegde hygiëne regels voor schoonheidsspecialisten. Er wordt van de cliënt verwacht dat zij zich houden aan de persoonlijke regels van hygiëne.

Artikel 14: Recht
1. Op elke overeenkomst tussen The Laser Studio Heist en de cliënt is het Belgische recht van toepassing. 2. De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van The Laser Studio Heist en ze zijn ook in het salon beschikbaar. 3. Van toepassing is steeds de laatst gepubliceerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.

Artikel 15: Acties
1. Bij het boeken van een actie zijn actievoorwaarden van toepassing. Deze actievoorwaarden zijn leidend en een aanvulling op de algemene voorwaarden zoals hierboven gespecificeerd. 2. Wanneer een behandeling wordt geboekt tijdens een actie periode, is het niet mogelijk om deze boeking te verplaatsen naar een datum die buiten de actie periode valt. Dan vervalt de korting van de actie en is de originele prijs van de behandeling van toepassing. 3. Een actie is niet van toepassing op reeds gemaakte en ingeplande boekingen voor de specifieke behandeling die tijdens de actie wordt aangeboden. 4. Indien tijdens een actie een aanbetaling verplicht is, is deze non-refundable. Indien de behandeling wordt geannuleerd, wordt de aanbetaling niet terugbetaald. Indien de behandeling naar een andere datum wordt verplaatst buiten de actieperiode, vervalt de korting maar kan de aanbetaling blijven staan.

Artikel 16: herroepingsrecht
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer via email. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending. Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terugontvangen is door de webwinkelier of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.

Artikel 17 : Betaling
Alle betalingen worden onmiddellijk na de behandeling uitgevoerd.